2008. augusztus 26., kedd

Oltás után

Hogy felejthettem el, hogy milyen oltást kapni? Pedig már háromszor megszúrtak!!! Nem volt jó! Még szerencse, hogy anya és apa mellettem voltak. Nélkülük nem is tudom, hogyan bírtam volna ki! Szerencsére túl vagyok rajta és anya azt mondta, hogy egy ideig nem is fognak már megszúrni:) Fogok kapni még egy oltást a nagyonközeljövőben, de azt szájon át, az azért mégiscsak más.

A doktor- és védőnénis randi után nem mentünk egyből haza, hanem hármasban elmentünk a Market Centrálba és kaptam egy jó pár új ruhácskát; 3 nadrágot, 3 pulcsit (az egyik kapucnis és patentos), egy hosszúujjú bodyt, meg három pár zoknit. Mindezek közül csupán a body rózsaszín, a többi zöld, meg sárga meg, barnás színű. Btw, fogalmam sincs, mi az a biopamut, de az egyik ruhácskám ilyen anyagból készült....
Mivel annyira jól viselkedtem a dokinéninél, kaptam játékokat is. Anya már ki is mosott mindent, most száradnak (természetesen a játékok is:)).

Valamiért nem olyan ez a nap, mint a többi. Az oltás óta nagyon rossz kedvem van. Csak anya és apa karjában tudok megnyugodni, ezért anya úgy döntött, hogy szobát cserél apával. Ma éjjel tehát apa alszik a gyerekszobában a vendégágyon, anya és én pedig a hálószobában a franciaágyon. Mondanom sem kell mindketten nagyon happyk vagyunk. Apa meg most így járt... Nem lehet mindig csak neki jó!

Most alszom egy nagyot, de előtte megmutatom, hogy mennyire rossz kedvem volt egész délután:

Aztán nagy nehezen elaludtam...

...és valami igazán szépet álmodtam:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner