2008. augusztus 29., péntek

Tesco

Hatalmas nagy áruházban vittek el ma anyáék. Ekkora boltban még sosem jártam. Volt ott mindenféle érdekes dolog. Sok-sok játék is, de anyáék most nem vettek nekem semmit, csak egy sapkát és egy mamuszt. Ez nem volt szép dolog tőlük tekintve, hogy ma vagyok 5 hónapos:(
Rendicsek volt anyutól, hogy kivett a hordozóból, amikor már nagyon untam magam, így hamar el is aludtam. A Tescoból átmentünk a C&A-ba, ahol megnézhettem, hogy anya hogyan válogat a ruhák között. Egy szoknyát vett magának. Nem is értem, hogy miért nem két nappal korábban vette meg, akkor is ott jártunk.

Sajnos a bevásárlásból annyira későn értünk haza, hogy már nem volt időnk meglátogatni keresztanyuékat. Bocsi keresztanyu, majd talán vasárnap sort kerítünk a vizitre.

Délután zöldséges rizst készítettünk anyuval. Komolyan ketten csináltuk!! Apa szerint anya egyre otthonosabban mozog a konyhában. Tény, hogy sokkal gyorsabban megtalál mindent.

Anya mondta, hogy holnap fog bemutatni a kis csoportjának abban a buliban, amit Timi rendez. Igyekszem majd jól viselkedni. Már kérdezték anya munkatársai, hogy megfoghatnak-e. Anya erre azt mondta, hogy persze, ha nem leszek sírós. Na, majd holnap meglátjuk. Minden attól függ, hogy milyen lábbal kelek fel. :)

2 megjegyzés:

Nici írta...

Jó bulizást Nektek Anyával! :)

Lili írta...

Köszönjük Nici. Már itthon vagyok. Hamarosan be is számolok arról, hogy milyen volt.

 

Design By:
SkinCorner