2014. október 4., szombat

Sok jó, de néhány rossz is

Hétfőn a tanárnéni reggel elmesélte az osztályban, hogy eltört a karom és kérte a gyerekeket, hogy segítsenek nekem, amiben tudnak. A gyerekek nagyon rendesek, rám segítik a kabátot és táskát, felveszik, ha elejtek valamit és a tanárnénik is türelmesebbek most velem.

Azt hiszem említettem az előző bejegyzésemben, hogy dolgozatot írtunk matekból. Az eredményt szerdán írta be a tanárnéni. 92%-os lett :) Megérte annyit gyakorolni rá hétvégén.
Szerdán este az is kiderült, hogy eléggé le vagyok maradva az első írásfüzetem a kisbetűkhöz feladatokból. Én a negyedik oldalt és a 6. oldal felét töltöttem ki, miközben az osztálytársaim már a 10. oldal közepénél tartanak. Mikor ezt anya észrevette, eléggé mérges lett. Mondta apának, hogy mindenképpen be kell hozni ezt a lemaradást, úgyhogy csütörtök este 9 óráig írtam a kapu, U, meg fecskevonalakat. Sajnos a fecskevonal még mindig nem megy szépen, azt még nagyon sokat kell gyakorolnom, ezt a tanárnéni is jelezte a munkafüzetemben. Volt egy szinezős feladat is, amit igen csúnyán oldottam meg, úgyhogy a tanárnéni ráírta, hogy "Szebben Lili!". Erre csütörtök este még a szinezést is gyakorolnom kellett, de megérte, mert másnap bevittem az iskolába és a tanárnéni kirakta a teremben :).

Amúgy iszonyat lusta vagyok, nagyon nehéz rávenni a gyakorlásra, emiatt nagyon sokszor kihozom a sodrából anyát és apát is. Elvileg szednem kellene omega3 vitamint, de nem tudom lenyelni, úgyhogy rendszeresen kiköpöm.

Szóval vannak problémák, és ezeket nehéz lesz megoldani, mert egyenlőre nem tudják a szüleim, hogy hogyan vegyenek rá a tanulásra. Hiába mondják, hogy a saját érdekemben kell tanulnom, meg ilyenek, ha egyszer én még nem vagyok erre érett, nem jut el a tudatomig, amivel érvelnek.
Azzal sem jutunk előre, ha fűt-fát ígérnek. Már ez sem ösztönöz... Ha így haladunk, anya és apa egy éven beül teljesen megőszülnek, emelett a sok veszekedéstől el fog meni a hangjuk, én meg valahogy biztos elvégzem az elsőt, de nem fogok megtanulni szépen írni, és angolra sem járhatok majd. Most nem érdekel a suli :(

Más. Papírgyűjtés volt ezen a héten. Anya és apa 800 kiló papírt vitt be. Az az osztály aki a legtöbb papírt gyűjti, elmehet egy osztálykirándulásra. Remélem, hogy mi nyerünk!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner