2014. október 18., szombat

Egyszer fent, egyszer lent

Sokat beszélek arról, hogy milyen ügyes, vagy éppen ügyetlen vagyok, de még egy órai munkámat sem mutattam meg, úgyhogy most hoztam néhányat:

Egy nem túl jól sikerült szinezés:
(amikor a tanárnéni ráírta a képre, hogy szebben, akkor ez a kép még nem teljesen így nézett ki. Miután anya meglátta a felszólítást, megkért, hogy dolgozzak rajta még, úgyhogy kicsit átszíneztem. Tudom, hogy nem lett tökéletes, de az első munkámhoz képest egy remekmű :))
 
A zuhanó fecskével nagyon meggyűlt a bajom:
(anya szerint az én fecském inkább cseresznyére hasonlít...)
 
 
Még ott az igyekezz felszólítás, de az előző képekhez képest, azért látszik némi fejlődés...
 

A sok gyakorlásért ilyen jutalom jár:


Tudok én szépen is szinezni, ha akarok. (Ezt a képet kitették az oszályomban)

 upsz egy piros pötty :) 


Kedden tollbamondás dolgozatot írtunk. Az eredményt hétfőn tudjuk meg. Anya nagyon kíváncsi volt, hogy másfél hónappal az iskolakezdés után hogyan nézhet ki egy tollbamondás dolgozat. Kiderült, hogy az eddig gyakorolt jelekből írtuk a dolgozatot, azaz háztető, fagyis tölcsér, fecske, zuhanó fecske, bögre vonal, kapu, kampó stb.... Kati néni lediktálta a jel nevét, nekünk pedig mindegyikből kellett írnunk egy sort. Nem is értem mit hitt anya az elsős tollbamondás alatt... :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner