2014. október 18., szombat

Első fekete pontom története

Ez a hét nem kezdődött túl jól nekem az iskolában. Hétfőn otthon hagytam az írás füzetemet, ráadásul a házimat sem csináltam meg, így megkaptam életem első fekete pontját. Eléggé el voltam kenődve miatta, mivel hétvégén sokat gyakoroltam és az összes szorgalmit megcsináltam, de hát sajnos a szorgalmiért nem kapunk semmit, ellenben ha a házi nincs kész, azért büntetés jár :(

Próbáltam egy radír segítségével eltűntetni a beírást és a fekete pöttyöt a füzetemben de anya elöl ilyet nem lehet eltitkolni, úgyhogy szépen visszakerült a könyvbe és még le is lettem szidva, amiért megpróbáltam elsunnyogni a rossz eredményt.

Anyával megbeszéltük, hogy a jövőben jobban oda fogok figyelni arra, hogy mi a házi feladat. Azért nem csináltuk meg ugyanis, mert nem rajzoltam a feladat mellé házikót.
Kati néni is mondta, hogy ő is jobban fog rám figyelni, hogy ilyen még egyszer ne forduljon elő.

Sajnos a keddi nap sem volt túl fényes. Megkaptam életem első csigabigáját. Sírva hívtam fel anyát, annyira szomorú voltam. Anya azt mondta, hogy nem kell aggódni, mindenkinek vannak rosszabbb napjai, tegyek meg mindent azért, hogy legközelebb újra vizipókkal értékeljék a napomat. Erre szerdán mit kaptam? Hát persze, hogy vizipókot, meg még egy szorgos méhecskét is!! Ez nagyon felvillanyozott. A hét második fele sikerélményekkel telt, úgyhogy most újra motivált vagyok.

Pénteken szüreti bál volt az iskolában tanítás után. Sajnos anyáék nem tudtak eljönni, ettő függetlenül én nagyon jól éreztem magam. Kivételesen vihettünk be pénzt, amin lehetett teát venni. Apától és mamától is kaptam egy-egy ötszázast, de végül csak 450 forintot költöttem a többit félretettem.
Bár ma szombat van, mégis iskolába kellett mennem. Tanítás ugyan nem volt, helyette akadályversenyen vettünk részt a városunkban. Nagyon jól éreztem magam, sokat jelentkeztem. A program után megebédeltünk és kivételesen ma korábban hazajöhettünk. Értem 3/4 1-re jött apa.
Most még gyakorlok kicsit, mert a matekfüzetemet tele írta a tanárnéni feladatokkal, de délután Bence haveromékkal moziba megyünk és egy 3D-es mesefilmet fogunk megnézni. Alig várom már!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner