2014. október 21., kedd

Első iskolai kirándulás

Az első iskolai kirándulásunkat a gyáli templomkertben tartottuk. Sajnos az idő nem kedvezett nekünk, egész délelőtt esett az eső, de ez nem kedvtelenített el bennünket. 9 órakor indultunk busszal a helyszínre, ami kb 800 méterre lehet az iskolánktól :). Jó messzire mentünk mondhatom. Anya késett egy picit, azt hittem el sem jön, mivel reggel mondtam neki, hogy nem szeretném, ha jönne. Azonban, amikor felszálltunk a buszra és nem láttam a szülők között elsírtam magam. Még a parkolóban álltunk, amikor Kati néni mondta, hogy megérkezett anya, mostmár megnyugodhatok. A templomkert kb kétszer akkora lehet mint a mi telkünk, szóval nem túl nagy. Miután megérkeztünk én egy darabig anya mellett maradtam, nem akartam beszállni a sorversenybe amit a tanárnéni rendezett. Volt egy fiú és egy lány csapat. Még szép, hogy mindenben a fiúk nyertek. Én egy szendvics elfogyasztása után álltam be a sorba, próbáltam kihozni magamból a maximumot.
A sorverseny után reggeliztünk, utána pedig szabadfoglalkozás volt. Az eső miatt szinte végig a kert fedett részén voltunk, csak néha merészkedtünk ki onnan. Lehetett szinezni, gyurmázni, ugrókötelezni, labdázni, enni, inni stb... Összességében nem volt annyira rossz ez a kirándulás, de be kell látnunk, hogy érdekesebb helyen is jártunk már...

Mi kb egy órakor jöttünk el anyával, mert még el kellett mennünk a kórházba, hogy levegyék végre a kezemről a gipszet. A kórházba apa is elkísért. Rengeteget kellett várnunk, de megérte. Miután levették a gipszet, még csináltak egy röntgent utána visszamentünk a vizsgálóban, ahol a doktorbácsi megerősítette, hogy szépen meggyógyult a kezem, de még egy hónapig nem tornázhatok, nehogy ráessek. A jó hír viszont az, hogy úszni mehetek juhéjj!!!
Este akkorát pancsoltam a kádban, hogy csak na. Jó volt, hogy végre nem kellett vigyáznom arra, hogy ne legyen vizes a gipszem...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner