2012. augusztus 26., vasárnap

Véget ért a nyár

Holnaptól ismét oviba kell járnom. Most még várom, aztán meglátjuk mi lesz pár nap (hét) múlva. Az már biztos, hogy lesz egy új óvónénim.
Már összekészítettem a ruhámat, amiben az első napon fogok menni (mini kantáros farmerruha, rövid ujjú póló, rózsaszín balerina cipő). Becsomagoltuk az ágyneműmet és a pizsamámat meg a tisztasági csomagomat. Szóval minden készen áll.

Azért egy rakat dolgot megtanultam ám itthon is. Főleg a földrajz tudásomat fejlesztettük a nyár folyamán.
pl. Tudom, hogy Horvátországban az Adriai tengerben fürödtem, hogy Horvátország Magyarország szomszédja. Aztán azt is megtapasztaltam, hogy a tenger hatalmas sós víz és meglehetősen hideg.
Tudom, hogy a nevemet Balatonról kaptam, ami egy nagy tó, és magyar tengernek is nevezik, de az nem sós. Sajnos a Balatont eddig csak képeken láttam, talán egyszer oda is eljutok.

Amúgy tegnap este tűzijátékon voltam. Kis városunkban minden évben augusztus utolsó hétvégéjén buli van, melyet tűzijátékkal zárnak. Nos, idén mama engem is elvitt. Anya és apa nem tartottak velünk, apa otthon aludt, anya inkább tv-zett (neki szabad...).
Este 10 óra után kezdődött a bumm és kb 20 percig tartott. Kicsit féltem, de mama felvett és a végéig fogott. Tök jó volt, mert a fejem fölött durrantak a rakéták. A végére nagyon elfáradtam, de szerencsére anya kisétált elénk, úgyhogy az út nagy részét hazafelé, a karjában tettem meg. Az ovinál tett le, onnan már könnyedén hazasétáltam. Mamától kaptam egy világítós nyuszifüles hajpántot, úgyhogy nagyon megérte elmenni:)
Remélem, jövőre is vele tarthatok...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner