2012. augusztus 7., kedd

Maratoni keresés

Anya tegnap rádöbbent, hogy napok óta nem látta az útlevelét, amit a számítógépes asztalon hagyott. Miután apával keresni kezdték, rögtön rám terelődött a gyanú, hogy bizonyára én tüntettem el... Felkutattak minden lehetséges helyet, ahol előfordulhatott, de nem találták sehol. Végül elővettek engem is. Apa idegesen rám kiabált, de anya leállította, hogy szép szóval többre juthatnak. Megmutatta apa útlevelét, hogy ilyet keresünk. Én először a számítógéphez mentem, hogy ott láttam, aztán az előszobába, aztán hadobálni kezdtem, hogy sztem mama tette el, aztán felmentem a szobámba, hogy biztos ott van, de ezt követően sem lett meg, mivel nekem sem volt fogalmam sem róla, hol lehet. Késő estig kerestük, végül úgy feküdtünk le, hogy mondtam anyának, hogy ha a manók vitték el az útlevelét, akkor nem jöhet velünk nyaralni csak az állatkertbe:)

Reggel munkába indulás előtt még mindig az útlevelet kerestük. Persze megint mindenért én voltam a hibás... hiszen én szoktam, mindent megfogdosni, miattam nem lehet semmit letenni, blablabla. Mondtam is, hogy Mindenki mindig rámfog mindent....
Felajánlottam anyának, hogy rajzolok neki egyet és akkor mégis jöhet velünk, már a papírt is elővettem, de nem díjazta az ötletet. Megint feltúrta azt a fiókot amit korábban ő is és apa is vagy ötször áttúrt már, aztán egyszercsak felkiáltott, hogy "Heuréka". Meglett az útlevél.
És az is biztos, hogy nem én tettem oda... max annyiban lehetek bűnös, hogy széttúrtam a fiókot és emiatt került egy papírhalmaz alá...
Na de mostmár ez sem akadályozza, hogy elutazzunk. Mindkét útlevél és apa igazolványa is megvan.

Amúgy anya főnőke, Zsuzsa néni, aki pont ott nyaral, ahova mi is megyünk felajánlotta, hogy mehetünk egy nappal korábban, mert náluk van egy üres szoba, de sajnos apa dolgozik szombaton, így marad a szombat késő esti indulás. Nagyon-nagyon várom már. Mindennap megkérdezem, hogy hány napot kell még aludni:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner