2012. augusztus 26., vasárnap

Bünti

Múlt héten hétfőn csúnya dolgokat műveltem, úgyhogy mindamellett, hogy sarokba kellett állnom, még külön büntetést is kaptam. Egy hétig egyáltalán nem nézhettem TV-t, ami tekintve, hogy a bumerang csatornát nagyon szeretem, meglehetősen fájdalmasan érintett. A büntetést amúgy pontosan azért kaptam, mert csúnyán beszéltem, meg dobáltam a játékaimat, hisztiztem és még sorolhatnám.

Kedd reggel, amikor anya dolgozni indult a lelkemre kötötte, nehogy elfelejtsem, hogy nem kapcsolhatom be napközben a tv-t. Mondtam, hogy rendben, értettem. Azért arra rákérdeztem, hogy kakaót ihatok-e, meg ehetek-e nyuszibogyót (nesquick csokigolyót), meg, hogy megsimogathatom-e a cicámat, de ezek továbbra sem voltak megtiltva.

Egész héten nagyon meleg volt, nem nagyon tudtam kitenni a lábam a lakásból. Mama megszánt és kedden napközben megkérdezte, hogy bekapcsolja-e nekem a tv-t. Mondtam, hogy nem szabad mert büntiben vagyok. Mondta, hogy nem fogja elmondani senkinek, de én ragaszkodtam hozzá, hogy ne kapcsolja be a tv-t, mert megigértem anyának, hogy nem fogom nézni...
És valóban nem néztem TV-t egész héten. A büntim amúgy ma este ér véget, de már annyira hozzászoktam az új felálláshoz, hogy már nem is érdekel:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner