2012. február 23., csütörtök

Visszaestem

Kedden már nem mentem oviba. Megint visszaestem, úgyhogy apa délután elvitt a doktornénihez. Kaptam egy csomó gyógyszert, aztán átmentünk nagyiékhoz. Az éjszakát náluk töltöttem. Még sose aludtam éjszaka náluk, ez volt az első alkalom, de nem volt semmi baj, szépen viselkedtem.
Szerdán aztán koradélután értem jött anya és hazavitt. Nagyon haragudtam rá, mert megint nem hozott nekem semmit, ráadásul a boltba se volt hajlandó elvinni, mert belázasodtam:(
Este aztán gyakorlatilag minden élelem, amit a nap folyamán bekerült a szervezetemben, távozott a számon keresztül:(

Ma anya itthon maradt velem, és itthon van apa is, de ő sincs jól, magas lázzal fekszik fent a szobájában:(
Holnap anyának már dolgoznia kell, úgyhogy vagy itthon maradok apával, vagy megyek nagyiékhoz... Meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner