2012. február 5., vasárnap

Veszíteni tudni kell

Nekem pedig még meg kell tanulnom ezt is, mint sok minden mást. Mostanában egyre többször kerül elő valamilyen társasjáték. A memóriakártya a kedvencem, ebből már kétfélével rendelkezem. Természetesen hercegnős az egyik, a másikat pedig pont ma kaptam, azon a Verdák2 autói szerepelnek. Kifejezetten ügyes vagyok ebben a játékban és bizony simán lepipálom anyát, pedig rendesen játszik sose hagy nyerni, de így is a legtöbbször nekem sikerül több párt megtalálnom.
Azonban mindig csalódással tölt el, ha anya akár egy párt is összeszed, olyankor már nem olyan édes a győzelem, sőt felér egy veszítéssel, és ha olyan kedvem van, még a kártyákat is szétdobálom...

Ilyen vagyok, győzelemre születtem...

Más:
Jó volt kerianyuéknál, nem is akartam hazajönni pedig anyáék egy csomó meglepetést vettek nekem, amíg távol voltam. Megint kaptam hercegnős pulcsikat, pólót, temperákat, filctollakat, kreatívkodós cuccokat, hercegnős fogkefét és fogkrémet, hazafelé keriéktől pedig még egy játékboltba is elvittek, ahol sikerült vennünk az aranyhajas jelmezemhez egy szép szőke parókát. Én a játékboltban gyönyörűen viselkedtem. Nem kértem semmit csak egy buborékfújót, pedig rengeteg érdekes játékot láttam.

Miután hazaértünk, az első dolgom az volt, hogy kipróbáljam az új szerzeményeket és természetesen a rucikat is felpróbáltam. A paróka annyira nem jön be, viszket alatta a fejem és zavar a hossza is. Megígértem anyának, hogy a farsangi bálra felveszem, de addig látni se akarom.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner