2012. február 18., szombat

Majdnem meggyógyultam

A szemem már rendben van, de az orrom még mindig folyik. Ettő függetlenül már járok oviba. Hétfőn Juci néni azzal köszöntött, hogy milyen jó volt a Farsang, amin én persze nem vehettem részt...
Nah majd jövőre.

Már most tudom, hogy jövő héten szerdán nem kell oviba mennem, mert anya nem lesz otthon, nincs ki elvigyem. Mama fog vigyázni rám. Mostanában egyébként sem szeretek oviba járni. Anya ma megkérdezte, hogy hol jobb, az oviban, vagy papáéknál. Köntörfalazás nélkül azt mondtam, hogy papáéknál jobb.
Különben is Juci néni csütörtökön elvette a hajpántomat, mert rátettem Dominikra. Azt mondta, hogy kidobja a kukába, de szerencsére végül visszaadta. Másnap persze az első dolga az volt, hogy beárult anyának, én meg majdnem elsírtam magam:( Egészen máshogy indul a napom, amikor Juci néni a délelőttös. Marianna nénit jobban kedvelem. Ő sokkal többet foglalkozik velünk. Nekem szinte minden nap megfésüli szépen a hajamat és be is fonja.
Ma reggel nagyon boldog voltam, amikor anya azt mondta, hogy nem kell oviba mennem. Mivel anya suliba ment, így megkérdeztem mamát, hogy neki nem kell-e tanulnia, de szerencsére azt mondta, hogy nem, úgyhogy ő vigyázott ma rám, amíg apa haza nem ért. Most pedig farsangi fánkot süt nekem én pedig egy festményen dolgozom éppen :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner