2012. február 2., csütörtök

Rosszul indul néha egy-egy nap

A mai nap kifejezetten rosszul indult. Reggel alig bírtam felkelni és ha rajtam múlt volna, az ovit is messzire elkerülöm. Próbálkoztam anyánál, hogy hagy maradjak itthon, de hiába könyörögtem, végül rámerőltette a meleg ruhát és elvitt az oviba.
Juci néni pedig már megint árulkodott... elmondta anyának, hogy tegnap egy percet sem aludtam bent az oviban és amióta odajárok ilyenre még nem került sor. Azt is elmondta, hogy Mariann néni végig ott ült mellettem és simogatott, de én csak forgolódtam. No nem mintha ez baj lenne, csak meglepődtek, mert úgy ismertek meg, hogy jó az alvókám, sőt általában én vagyok az utolsó, aki délutánonként felébred.

Egyébiránt ma nagyon boldogan jöttem haza az oviból, mert a könyvtáram két új szerzeménnyel bővült.

Erre már nagyon nagyon vártam:


Ez most még apáé, de ha nagyobb leszek állítólag engem is nagyon érdekelni fog.
Taida Inigo - Celia Ruiz - Ana Serna Vara - Kérdések és feleletek könyve

Végezetül egy újabb aranyköpés:)

Valamelyik nap bevallottam anyának, hogy ő a világ legjobb anyukája. Másnap leszidott mert csúnyán beszéltem vele, aztán megkérdezte, hogy akkor már nem is ő a világ legjobb anyukája? Erre én lazán odavetettem, hogy "De igen, csak maradj már csöndben!"
Muszáj néha őt is rendre utasítani.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner