2012. február 9., csütörtök

Betegesen

Bebizonyosodott, hogy kötőhártyagyulladásom van, úgyhogy ezen a héten már nem mehetek oviba és így a pénteki farsangi bálról is lecsúsztam :( Anya tegnap az orvostól hazafelé menet beszaladt az oviba elmondani a rossz hírt. Marianna néni azt mondta, hogy jobbulást kíván és ha már mehetek oviba, akkor vigyem be nyugodtan a jelmezemet, megengedi, hogy felvegyem. Persze úgy már nem lesz az igazi, mert csak én leszek beöltözve, ráadásul pénteken mókás ügyességi versenyek is lesznek... én meg mindenről lemaradok:(((

Tegnap egyébként nagyon izgalmas napunk volt, mert anya otthon dolgozott egy projecten és több kollégája is megjelent délután. Gyakorlatilag főhadiszállás lett a konyhánk :) Én tök jól éreztem magam, mindenkitől megkérdeztem, hogy meddig ohajt maradni, meg, hogy esetleg nálunk alszanak-e:) Este aztán végül mindenki lelépett, én viszont annyira felpörögtem, hogy 10 óra is bőven elmúlt már mire elaludtam.
Azért ma reggel felébredtem, mielőtt anya elindult a dolgozójába, de nem keltem ki az ágyból.

Ma mama idegeivel fogok játszani, ő vigyáz rám :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner