2010. december 6., hétfő

Miki a Vasúttörténeti parkban

A Vasúttörténeti parkban megrendezett mikulásünnepségről vegyes érzelmekkel távoztunk. Sajnos annyira későn érkeztünk a Nyugati pályaudvarra, hogy már nem volt ülőhelyünk a vonaton. Mondjuk ez engem különösebben nem zavart, mert az ablakon kiláttam és nem volt olyan hosszú az út. Nagy meglepetésünkre a vonaton találkoztunk Liza babával és szüleivel (pont az ő kabinjuk előtt álltunk meg). Liza babát én még az úszáson ismertem meg, anya és Liza anyukája pedig még korábban egy internetes fórumon találkoztak. A vasúttörténeti parkban az első sorban sikerült helyet foglalnom, anyáéknak viszont állniuk kellett. Rengetegen voltak, gyakorlatilag dugig volt a fűtőterem, ahol az előadást tartották. A műsor kb fél órás volt, nekem tetszett, jókat nevettem a buta krampuszokon, de néha féltem is. A végén elénekeltük itt is elénekeltük a Hull a pelyhes fehér hót és a száncsengőt. (Bizony, én is énekeltem!). Aztán a Mikulás mondta, hogy mindenki kap csomagot, valamint volt lehetőség fényképet készíttetni a Mikulással. A csomag és a fénykép miatt is elég sokat kellett várni, így sajna visszafelé sem volt ülőhelyünk, ráadásul a visszaúton a vagon kijáratánál kellett állnunk. Ez már nem volt annyira mókás, mert nem láttam ki:(, ráadásul anyának is rossz kedve volt, mert apa nem volt képes egy jó képet sem készíteni a Mikulással, feleslegesen álltunk sorba annyit...
Visszafelé Lizáéknak sem volt ülőhelyük és ők is pont abba a vagonba szálltak, amibe mi, úgyhogy együtt mentünk a Nyugatiig, ahol szétváltak útjaink. Összességében jó volt a program, csak rossz volt a szervezés, nem szabadott volna ennyi jegyet eladni, vagy több vonatot kellett volna indítani....

Képek készültek, de nem a mi gépünkkel, úgyhogy egyenlőre nem tudjuk közzétenni őket. Természetesen amint sikerül letölteni, feltöltünk ide is egy párat.

Ha már Mikiről beszélünk azt muszáj megjegyeznem, hogy idén is bőkezű volt hozzám a Mikulás. Egy rakás csomagot kaptam, de a Mikulás megajándékozott egy Hello Kittys köténnyel, meg bögrével, meg kávéfőzővel is és kaptam egy gyönyörű Hamupipőkés fürdőköpenyt is. És ennek még nincs vége... Úgy tudom, hogy a Mikulás nagyiéknál is hagyott nekem valamit, mert hát időm nagy részét ott töltöm... Mivel anya ezen a héten szabin van, így csütörtökön fogunk átmenni hozzájuk, biztos vagyok benne, hogy ott is sok szép dolog fog még várni rám:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner