2010. december 9., csütörtök

Kisbabának való....

Végre egy hét, itthon anyával:) Nem kell korán kelnem, és majdnem azt csinálok, amit akarok:)) Persze szabályok itthon is vannak, amit nekem is be kell tartanom, de azért jó végre itthon lenni egy kicsit...

Tegnapelőtt anya kivitt biciklizni az utcára. Még mindig nem tudok pedálozni csak hátrafelé, ráadásul hatalmasat estem a négykerekűmmel és sajna egy kavics belefúródott a fejembe. A sérülés nem fájt, de vérzett, úgyhogy anya felhívta apát, hogy hazafelé jövet a munkából hozzon nekem tapaszt. Apa mondta, hogy hoz hello kittyset, vagy micimackósat, mire én kijelentettem, hogy nekem micimackós nem kell, mert az kisbabáknak való. Végül apa hello kittys tapasszal állított be. A tapaszos dobozt anya a konyhaszekrény tetejére tette, én meg, amikor nem figyelt, szépen elvettem onnan, felvittem a szobámba és bedugtam a párnám alá. Ma anya mondta, hogy kicseréli a tapaszomat és jól lebuktam, amikor nem találta a helyén a dobozt. Gyorsan felszaladtam a szobámba, és röhögve megmutattam anyának a rejtekhelyet, ahova eldugtam:)) Cseles vagyok, ugye?!:D

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner