2010. december 26., vasárnap

2010. december 24.

Csütörtökön Katiéknál aludtam délután vittek át hozzájuk Nagyiék. Munka után anya is benézett, de elzavartam. Mondtam, hogy én itt alszom, és majd később hazamegyek.
Este 1/2 10-kor még játszani akartam, de Kati azt mondta, hogy már nem lehet. Erre én mondtam neki, hogy akkor hazamegyek, mire ő azt mondta, hogy az nem fog menni, mert anya már alszik, erre én közöltem, hogy akkor lefekszem aludni:). Másnap korán keltem, aztán átmentem nagyiékhoz. Apa 3 után jött értem. Nagyi addig lefürdetett és átöltöztetett szép ruhába.
Mikor hazaértünk anya az ajtó előtt várt rám, és egyből betessékelt a kisszobába. Ott vette le rólam a kabátot, meg a csizmát, miközben én elmeséltem neki, hogy hogy éreztem magam Katiéknál. Aztán egyszercsak megszólalt egy kis csengő és a Csendes éj című dal, mi pedig elindultunk a nappaliba. Kicsit féltem, hogy mi vár rám, úgyhogy megfogtam anya kezét. A nappaliban sötét volt, csak egy majdnem plafonig érő karácsonyfa világított a sarokban. Apa ott állt a fa mellett és az utolsó csillagszórót (sztem tűzijátékot gyújtotta meg). Először szokás szerint megijedtem, aztán amikor a csillagszórónak (sztem tűzijátéknak) vége lett ujjongani kezdtem és sikítottam és nagyon örültem:) Láttam, hogy a fa alatt egy csomó ajándék van, úgyhogy nekiálltam bontogatni. Arra gondosan ügyeltem, hogy a fához ne menjek közel, kicsit tartottam még tőle. Hófehérkét, a hét törpét meg a házukat, egy hello kittys perselyt, egy rajztáblát és Szippancs porszívót rejtették a csomagok. Nem csak nekem az egész családnak volt valami a fa alatt, úgyhogy a többiek is bontogattak, és a végén maradtak még csomagok, de anya azt mondta, hogy azokat nem nekem hozta a Jézuska:((((
Az ajándékoknak és a karácsonyfának is nagyon örültem és többször is megköszöntem a Jézuskának. A hófehérkés ház összerakása kb másfél-két órás elfoglaltság volt apáéknak vacsora után, én addig fel-ugrabugráltam és a Kiskarácsony-nagykarácsony átköltött verzióját énekeltem (Nagykarácsony, nagykarácsony:)) Közben többször is kiporszívóztam az egész nappalit.
Kb. 1/2 10-ig maradtam fent, aztán a Hello Kittys perselyemmel nyugovóra tértem:)
És akkor a képek:







Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner