2010. december 18., szombat

Képek a vasúttörténeti parkból

Ígéretemhez híven közzéteszek néhány képet a vasúttörténeti parkos mikulásünnepségről:

A vonat, amivel mentünk: Ezt mindenki megnézte. Akik nem fértek fel, integettek nekünk:)


 Ide vártuk a Mikulást:

 A Mikulással azért nem haverkodtam....

December 6-án reggel arra ébredtem, hogy valaki a nappalink ablakát telistele rakta játékokkal és csomagokkal. Volt egy virgács is, de sztem azt apának szánta a Mikulás, mert én olyan, de olyan jó gyerek vagyok... Kaptam egy nagy csizmát is, mondtam, hogy sztem ez is apának való, de amikor anya megfordította és megláttam, hogy mi díszíti az elejét, rögtön rájöttem, hogy ez csak az enyém lehet. (Természetesen Kitty cica volt rajta, meg rá volt hímezve a nevem is.) Miután kiborítottam jött a második meglepetés, ugyanis a csizma tele volt hello kittys édességgel, de volt benne egy kifejezettem nekem varrott HK-s kötény is... Mondtam is anyának, hogy "Pontosan erre vágytam". A HK-s kávéfőző volt a hab a tortán. (Azóta mást se iszom, csak kávét:D)


Aztán múlt héten csütörtökön átmentünk nagyiékhoz és ott is várt rám egy csomó minden, köztük egy hello kittys uzsis doboz, meg bögre és még sorolhatnám.... Vajon honnan tudja a Mikulás, hogy hol szoktam a napjaimat tölteni?:D

És ez csak a Mikulás volt.. Ezek után mit fog hozni Jézuska???

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner