2010. december 26., vasárnap

Karácsony első napja

Karácsony első napján szokás szerint korán keltem és gyorsan leszaladtam ellenőrizni, hogy az előző napon látottak nem a képzeletem szüleményei voltak. A fa bár nem világított, de még mindig ott állt a sarokban és ott volt alatta a hét törpe házikója és Szippancs a porszívó is. Leültem a fa alá és játszottam egyet a törpékkel. Kitaláltam, hogy megfürdetem őket, úgyhogy levetkőztettem az összeset, "fürdés" után pedig anya öltöztette fel őket. Később átmentünk Dédihez kellemes ünnepeket kívánni, aztán Nagyiékhoz, akik ebédre vártak minket és Katiékat. Megállapítottam, hogy a Jézuska nagyiéknál is járt. Nekik is hozott egy kis karácsonyfát meg ajándékokat, de volt ott olyan ajándék is, amit nekem hozott a Jézuska. Miután nagyi elkészült az ebéddel, kibonthattam a csomagokat. Egy csomó mindent kapat; pónis társasjátékot, Hello Kittys labdát, kifestőt, könyveket, bugyikat, meg poharat, Tom és Jerrys szabadidőruhát, egy pár kesztyűt és egy varázslatos fésülködős asztalkát. Az ajándékozás után jött az ebéd. Én egy nagy tányér húslevest ettem répával és egy kis rántott húst. Ebéd után összerakták nekem a fésülködős asztalt én pedig először mindenkit kisminkeltem, aztán leültem és kifestettem magamat is. (Pont úgy, mint a nagyok:DDD)
1/2 4 után indultunk haza, persze a pónis társasjátékot nagyiéknál felejtettem.
A kocsiban elaludtam, de egyből felkeltem, amikor anya lefektetett az ágyra. Aztán megérkeztek keriék. Gyorsan kiszedtem a még bontatlan ajándékokat a fa alól és átadtam őket a gyerekeknek. (Egyet fel is bontottam, de amikor láttam, hogy egy lego helikopter van benne, rájöttem, hogy az csak Balázsé lehet:)). Meglepetésemre én is kaptam még ajándékot, egy Piknik Melody babát, aki tud enni és beszélni (pontosan ezt kértem a Jézuskától), és egy Hello Kittys esernyőt. Az ajándékozás után felmentünk játszani a szobámba Virággal és Balázzsal. Aztán kitaláltam, hogy átmegyek Keriékhez aludni, úgyhogy 1/2 8-kor, amikor Keriék hazaindultak, én is velük tartottam. Keriékhez este még érkezett egy vendég, Balázs és Virág keresztapukája és hozott nekik ajándékot is. Balázs F1-es legót kapott, Virág pedig egy pont olyan hét törpés házat a törpékkel és Hófehérkével, amilyet nekem is hozott a Jézuska:))
Éjfélig maradtam fent a gyerekekkel, aztán Keri ágyba dugott, én pedig azonnal elaludtam:)







Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner