2009. október 27., kedd

Sok sok minden

Pénteken délelőtt átmentünk nagyiékhoz, délután pedig meglátogattuk Katiékat. Kati megengedte, hogy a csajok nálunk töltsék a hétvégét, így aztán haza, már Netti és Réka is velünk tartott.

A hétvégém a csajoknak köszönhetően meglehetősen mozgalmas volt. A szombati úszást kihagytuk, helyette játszóztunk egy kicsit, meg DVD-ztünk is.
Vasárnap délelőtt apával és Nettivel átszaladtunk Katiékhoz, a nap többi részében pedig DVD-ztünk, és játszottunk. Netti kölcsönadta a trambulinját, azóta rendszeresen azon alszom délután, de persze ugrabugrálni is szoktam rajta.
A hétvégi óraátállítás kicsit megviselt ui., vasárnap óta legkésőbb 7-kor ébredek és persze a körülöttem lévőket is felébresztem.

Hétfőn voltam csiribiri tornán, ahova természetesen a lányok is elkísértek. Mivel aznap is jó korán keltem, így nem voltam annyira aktív, pecsétért sem álltam sorba háromszor az óra végén, csak egyszer. Ettől függetlenül nem volt rossz a torna, Réka készített néhány fényképet és videókat is, ha lesz időnk, összevágjuk őket és egy kisfilm formájában közzétesszük majd. (Csak az a baj, hogy a drága unokatesóm, - aki mellesleg anyukámat állandóan leszőkézi - állítva készítette a videók nagy részét a fényképezőgéppel, így azok fektetve jelennek meg a gépen és még nem jöttünk rá, hogy hogyan lehet őket elforgatni....)
Torna után még bevásároltunk, aztán gyorsan hazamentünk, mert én már naggggyon álmos voltam. Hamar el is aludtam a trambulinon, anyáék pedig nekiálltak palacsintát sütni (3 liter tejből)... három óra alatt végeztek, addigra én is felébredtem és apa is hazatért egy nagy zacskó mekis kajával. Persze abból én nem ehettem, de addigra már úgyis degeszre tömtem magam palacsintával:)
Sajnos ma délben haza kellett vinnünk a csajokat, mert mindkettőnek különórája volt. Nagyiékhoz vittük őket, papa már várt rájuk. Én - a nagyon korán kelő -, persze aludtam, mikor odaértünk:))) Miután felébredtem, eper kereső útra indultam. Sajnos csak egy szemet találtam, de azt azonnal be is tömtem a pocakomba.
Otthon aztán kipihentem a hosszú hétvége minden fáradalmát, ui. még több mint két órát aludtam:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner