2009. október 11., vasárnap

Lili molinó és HK

Szombaton egy nagyon érdekes plakátra lettünk figyelmesek a nagytétényi művelődési központ parkolójában. Azért volt rendkívül érdekes, mert én virítottam rajta:)). Ezen a hétvégén került megrendezésre az a fesztivál, amit az én arcommal reklámoztak már hónapok óta, és a hatalmas plakát a babafesztivál helyszínének külső falát díszítette. Sajnos pont nem volt nálunk fényképezőgép, hogy megörökítsük a plakátot, és bemenni sem tudtunk a műv. házba, mert úszás után kerianyunál volt jelenésünk, aki a szülinapját ünnepelte, de előtte még benéztünk a H&M-be, és a C&A-ba néhány apróságért. Végre kaptam harisnyát, hogy ne fázzak, ha beköszönt a tél, de kaptam még hajpántot is, meg ruhára vasalható hello kittys mintákat. Ezeket ma fel is vasalta anya két nadrágomra és az egyik farmer ruhámra. Nekem tetszenek:)



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner