2009. október 4., vasárnap

Dolly baba

Ma villámlátogatást tettem nagyiéknál, Katiéknál és dédinél. 10 körül indultunk apával és 1 óra után értünk haza (én addigra el is aludtam a kocsiban). Persze sehonnan sem engedtek el üres kézzel... Nagyiéktól a szokásos nyalánkságos csomaggal, Katiéktól pedig jó pár játékkal és egy verses könyvvel távoztam.

A játékok közül Dollyt emelném ki, aki ugyan kócos, és az arcát is összepingálták a csajok, de én így is pillanatok alatt összebarátkoztam vele. Mondjuk a szerkója annyira nem tetszett, úgyhogy otthon kerítettünk neki egy másikat a régi cuccaim közül. Átöltöztettük aztán megmostuk a haját igazi samponnal és balzsammal aztán megfésültük aminek hatására a hajkoronájának felét elvesztette ugyan, de így is több haja maradt neki, mint nekem.

Ilyen lett Dolly baba:


Ezt a bejegyzést kivételesen apa irta:)
Ezúton is köszönök mindent.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner