2009. október 30., péntek

Pisi a wc-be

Egy ideje megint haragban vagyok a bilivel, viszont ma megengedtem anyának, hogy felültessen a wc-re. Nem kellett sokáig üldögélnem rajta, csak kicsit erőlködtem, és már jött is a termés pisi formájában:). Most mindenki rendkívül büszke rám:)))

Más:
Tegnap délután átjöttek nagyiék Rékával és Nettivel. Nagyon szerettem volna, hogy a lányok nálunk maradjanak, de nagyiék elvitték őket, és ez engem borzasztóan elszomorított. Olyannyira, hogy még sírtam is utánuk:(((

Ma reggel aztán egy kellemes meglepetés várt. Éjszaka valaki becsempészte a lányokat a szobába, ágyastul:))) Arra ébredtem, hogy mindketten ott durmolnak mellettem. Rendkívül örültem Nenének és Jékának, az egész napot együtt töltöttük:). Majd jövök beszámolóval természetesen:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner