2009. október 19., hétfő

Bili

Eddig kb sikítófrászt kaptam, amikor anya elővette a bilit, de tegnap történt valami megmagyarázhatatlan velem, aminek hatására azt éreztem, hogy azonnal rá kell ülnöm a bilire. Így történt, hogy miután anya segítségével megszabadultam a pelusomtól, legalább negyed órán keresztül trónoltam egy kölcsönkapott zenélő bilin. Az ősöknek leesett az álla, senki sem gondolta volna, hogy annyi ellenállás után egyszercsak úgy döntök, hogy teljesen önszántamból ráülök a bilire.
Kép készült, gyorsan közzé is teszek párat:)




Sajnos termelni még nem sikerült a bilibe (ráadásul pont azután kakiltam egyet, miután rám került a pelus), de tudjuk, hogy ami késik az nem múlik!!! Tőlem már az is hatalmas eredmény, hogy elüldögélek rajta.
Anyáék azt mondták, hogy ha belepisilek a bilibe, kapok egy nagy ajándékot, ezért ma reggel megint gyakoroltam rajta egy kicsit. Természetesen arról is be fogok számolni, ha sikerül megtöltenem, és zenére bírnom végre a bilit.
Más:
ma is voltam csiri-biri tornán anyával. Ugyan a náthám még nem múlt el teljesen, de se láz, se rossz közérzet, se köhögés nem kísért. Gyanítjuk, hogy ez a híg orrfolyás egészen tavaszig fog tartani, addig meg nem zárhatnak be!
A tornám ismét nagyon jól éreztem magam, és mostmár emlékeztem néhány feladatra is:)) Az óra végén háromszor is sorba álltam pecsétért, úgyhogy jutott mindkét kézfejemre, és az egyik tenyeremre is:)))
Majd megmutatom apának, ha hazajön, remélem, addig nem kopik le!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

CSigi folyton pisilni akart a wcbe
aztan raultettem hogy jara
pisilt is bele furdes elott
azota van szukitoje de mar nem akar pisilni:)

 

Design By:
SkinCorner