2009. október 12., hétfő

Csiri-biri torna

Tornázni voltunk délelőtt anyával a gyáli közösségi házban. Jó korán indultunk (1/2 10-kor), hogy véletlenül se késsünk el, és hogy találjunk parkolóhelyet. Mi voltunk az elsők, de hamar megtelt a terem. A foglalkozást vezető néni nagyon aranyos volt, egyből megtanulta a nevemet.
Rengeteg sok feladat volt, közben énekeltünk, meg mondókáztunk, de játszottunk is. Én nagyon élveztem a foglalkozást. Az elején ugyan kicsit meg voltam szeppenve, de aztán hamar belejöttem, és a végére már én is ugrabugráltam a többi gyerekkel. Remélem, hogy a jövőben gyakran fogunk járni csiri-biri tornára:)

Torna után anyával hivatalos, és nem hivatalos dolgokat intéztünk, voltunk a bankban, meg vásárolni, úgyhogy dél is elmúlt már, mire hazakeveredtünk.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner