2008. november 11., kedd

Tanácsadás

Jelentem megszúrtak:(( A doktornéni volt:( Pedig olyan szépen mosolyogtam rá is és a védőnénire is... erre tessék. Ráadásul a doktornéni azt mondta, hogy két hónap múlva megint meg kell szúrnia:((( Mikor fognak már végre békén hagyni???

Ha már doktornéninél voltunk, meg is mértek; 6920 gramm és 67 cm vagyok, tehát továbbra is nagyon nőcis adatokkal rendelkezem:)) Bár nem kérték, de azért megmutattam, hogy milyen könnyen tudok megfordulni és mászni, ill. a doktornéni segítségével fel is álltam. Azt mondták, hogy nagyon ügyes vagyok és egyáltalán nem baj, hogy még nem tudok teljesen egyenes háttal ülni, mert ebben a korban a mászás sokkal fontosabb. Felülök én már egyedül csak nem olyan szépen, mint pl. Alíz, Lillus, vagy Maszat baba, de egyszer majd menni fog az is.

Jajj, a legfontosabbat majdnem elfelejtettem: jól érezte anya, hogy kint van már a második fogam is. Eddig nem merte közhírré tenni, de most már lehet, mert a doktornéni is megerősítette, hogy bizony látja a kettes számút, ami egyébként egészen pontosan november 7-én bújt ki:)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

a masodikkal te nyertel! mi meg csak nyomjuk kifele:)

Nici írta...

Gratulálok a második fogacskához is :) A szurit sajnálom... de bizti Te is tudod, hogy milyen fontos! :)

Ercsi írta...

Gratulálok a második fogacskához! Lehet ezért volt az előző zaklatott éjszaka? Használ a nyaklánc?
Szurit sajnálom. :( Mit kaptál?

Lili írta...

Nagyon szépen köszönjük a gratulációkat!!
Ercsi, igen elképzelhető, mert egy-két napja megint mintababa vagyok. Izgága mintababa:) Szerintem használ a lánc, legalábbis olyan nagy sírások, fájdalmak nincsenek:)

Szuriból az első prevenárt kaptam meg. Mivel sokat járok közösségbe, fontos ez az oltás

 

Design By:
SkinCorner