2008. november 4., kedd

Körte

Hosszú-hosszú filozofálás után anya úgy döntött, hogy a következő étek, amit bevezet az étrendembe, a körte lesz.

Ma tízórai előtt megmutatta "élőben" a gyümölcsöt, aztán megpucolta, almareszelővel lereszelte és megkóstoltatta velem. Az első kanálnál nagyon meglepődtem, mert ilyet még sose nem ettem, a második kanál után viszont már nyitott szájjal követeltem a ráadást. Anya még két és fél kanállal volt hajlandó adni belőle, a többit pedig megette:( Annyira nem haragudtam meg rá, mert a négy és fél kanál körte után őszibarival is megkínált, amiből szerintem tetemes mennyiséget megettem. (Anya persze a 100 gramm elfogyasztott őszibarit kevésnek találta..)

Anya azt mondta, hogy a körte után a céklát fogja bevezetni. Nagyi a múlt héten vett bio céklát és bio répát úgyhogy már semmi akadálya annak, hogy megismerkedjek a céklával is közelebbről. (Csak előtte még anyának kell:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner