2008. november 20., csütörtök

Lépegetek!!

Most már tényleg és nem csak oldalra, hanem előre is és nem csak egy-két lépést, hanem sokat!!! Persze még fogni kell a kezemet, de azt mondják, hogy ha így folytatom, akkor Karácsonykor tényleg menni fog ez egyedül is.

Ja és mondtam már, hogy tegnapelőtt pár másodpercig kapaszkodás nélkül álltam? Az egy kézzel kapaszkodást már tökélyre fejlesztettem, amikor rájöttem, hogy két kézzel kapaszkodva nem tudom az éjjeliszekrények polcait, és a játékos dobozomat kipakolni... most már úgy érzem, elég nagy vagyok ahhoz, hogy néha mindkét kezemet szabaddá tegyem, amikor felállok. Egyelőre csak pár másodpercig sikerült és csak apa látta, de ha anya jól fog viselkedni, akkor megmutatom neki is:)

A képen az új sapkámban vagyok látható, amit a napokban kaptam aputól egy sállal és egy meleg harisnyanacival együtt:)

2 megjegyzés:

Doridia írta...

Gratulálok a lépegetéshez! :))
Tündéri a sapkában! :))

Szössz-Andi írta...

Nagyon cuki!
Egy az egyben rád hasonlít Lili :)
Gratulálok az első lépésekhez :)

 

Design By:
SkinCorner