2008. november 6., csütörtök

Pipi husi

Nagy nap volt a mai az életemben, mert ma kaptam először husit. Minden úgy történt, hogy Apa délelőtt vett pipimellet, amit aztán anya felkockázott, majd a kockákat jégtartóba adagolta, és egy kivételével az összeset lefagyasztotta. Azt az egyet, amit nem fagyasztott le, délben megpárolta nekem és beletette a főzelékembe. Ma még csak egy nagyon pinduri husika került a főzelékembe, de majd szépen lassan emeljük az adagot.

Egyébként nagyon jó baba voltam ma is. Reggel korán (1/2 7-kor) ébredtem, megreggeliztem, aztán még aludtunk egy jót anyuval, végül 1/2 9 körül mindketten felkeltünk az ágyból. 1/2 10-kor már játszóruhában vártam a tízórait, ami ma is körte volt őszibarackkal. Körtéből is, és bariból is 70-70 grammot ettem. Tízórai után aludtam egy picit, anya meg elsterilizálta a dolgaimat, aztán mindketten felmentünk a tetőtérbe, és segítettem kitakarítani a fürdőszobát. Az összes helyiség padlóját feltöröltem a ruhámmal, a gyerekszoba szőnyegéről felszedtem a bolyokat, bepakoltam egy zacskóba az anya által szétszórt flakonokat, aztán kivettem őket, szóval jól el voltam. Jól el is fáradtam, úgyhogy ebéd után hatalmasat aludtam. Jelen pillanatban a hálószobát rendezem át, és nagyokat sikongatok. Anya azt mondta, hogy holnap nagyon messzire megyünk, ezért ma korábban fog elaltatni.

Sok sikert hozzá:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner