2008. november 24., hétfő

Én és a nagyapám

Vasárnap megint meglátogattuk nagyiékat és uncsitesóékat. Nagyiék éppen egy buliba készülődtek. (Lehet, hogy apa nem szólt nekik, hogy megyünk.) Már mindketten szépen fel voltak öltözve, de azért játszottak velem.

Nagypapi most vett fel életében először, úgyhogy ezt a pillanatot apa gyorsan meg is örökítette.



Nagyinak pedig muszáj volt megkóstolnom a nyakláncát. (Csak megvizsgáltam, hogy aranyból van-e:))))



A nagy nyaklánc vizsgálat vége persze az lett, hogy az ebédem egy része nagyi ünneplőruhájára, és az én bodymra került.... (Az ebéd egyébként paradicsomos krumpli volt... Remélem, kijön nagyi blúzából)


Nagyiék után átballagtunk uncsitesóékhoz. Ott már kezdtem éhes lenni, úgyhogy anyáék készítettek nekem banános tejpépet. Uzsi előtt persze anya kicserélte a pelusomat. A peluscserék mostanában elég furán zajlanak nálunk. Valamiért nem szeretek már háton feküdni... hiába próbál anya kicselezni azzal, hogy mindenféle buta dolgot a kezembe ad annak reményében, hogy talán nem kezdek el izegni-mozogni, én mindig megfordulok. Ilyenkor az sem zavar, hogy a lábam anya kezébem marad, tudok én közlekedni a kezem segítségével is:)) Nah, ezt uncsitesóéknál is bemutattam, csak náluk nem voltam annyira kegyes, ha már megfordultam, gyorsan pisiltem is egyet, aminek a már úgyis paradicsomfoltos bodym látta kárát. (Persze ilyenkor nem hoznak nekem váltóruhát..., de anyáék ügyesen megoldották a problémát, mert hajszárítóval gyorsan megszárították a bodymat.) Ettől függetlenül jól éreztem magam az uncsitesóéknál. Netti és Réka jól elszórakoztatott, és láttam két nagy macskát is, de nem engdeték, hogy megsimogassam őket:(

Nem is emlékszem, milyen későn értünk haza, annyira elfáradtam. Otthon is csak annyi időre tértem magamhoz, amíg kihámoztak a meleg ruhámból, és már aludtam is tovább:)

1 megjegyzés:

Nici írta...

Jaj de aranyos ez az alvós kép :) Látszik, hogy totál kivan... :)

 

Design By:
SkinCorner