2008. november 10., hétfő

Éjszaka

Zaklatott éjszakán vagyunk túl. Minden úgy kezdődött, hogy anya - annak rendje és módja szerint - este 9 körül elaltatott. Szépen aludtam egészen 11-ig, aztán miután anya is lefeküdt, felébredtem és sírni kezdtem. Anya egy ideig simogatással próbált visszaaltatni, aztán tisztába tett, aztán megszoptatott, aztán mivel ezekre sem hagytam abba a sírást, bekente az inyemet Dentinoxal, végül kaptam homeopátiás bogyót. Közben anya felhívta aput, aki akkor már dolgozott és megkérdezte, hogy szerinte mennyi idő alatt tudom álomba sírni magam, mert ő kifogyott az altatós ötletekből. Apa azt javasolta, hogy kapcsoljuk be a tévét és tegyük a Bebe csatornára, hátha annak zenéjétől megnyugszom, de az se vált be. Végül olyan fél egy körül miután kb. hússzor meghallgattam az angyalos dalocskát és a kis kece lányomot elaludtam. Azért volt ennek a kései elalvásnak egy pozitívuma is, ugyanis reggel magamhoz képest meglehetősen későn, 8-kor ébredtem.:))

Holnap szurit kapok, úgyhogy tessék szurkolni, hogy ne fájjon!
Végezetül innen is kívánok Boldog névnapot Réka unokatesómnak!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner