2008. szeptember 12., péntek

Vera Lili találkozó

Anyával és apával meglátogattuk ma Vera Lili haveromat, aki anya barátnőjének, Barbinak a kislánya. Vera Lili pár héttel fiatalabb és ahogy az lenni szokott kb 1 kilóval nehezebb nálam:)

Barbiék Budán laknak egy nagyon szép újépítésű lakásban. Pár hete költöztek be, ezért került csak most sor a talira. Az út odáig nagyon-nagyon hosszú volt, ráadásul egyszer meg is kellett állnunk, mert anyának sürgős dolga volt egy játékboltban. Persze, hogy vett nekem (magának) egy keljfeljancsit. Különösebben nem érdekel Jancsi, aki egyébként egy mackó, és akiből labdát lehet csinálni, de elfér a többi játékom között. :)

Most Dongó Dani és Nyulam Bulam a kedvenc:
(Azért szeretem őket, mert tele vannak olyan részekkel, amiket könnyen meg tudok fogni és a számba tudok venni:))


Na most kanyarodjunk vissza a haverhoz. Szóval Barbiék nagyon messze laknak. Én már azt hittem, hogy megint lemegyünk a térképről. Annyira nem szeretek a hátsó ülésen a hordozóban ülni! Anya persze mindig próbálja feldobni a hangulatot, butábbnál butább fejeket vág és egy rakat játékot nyom a kezembe út közben, de ezekkel a praktikákkal is csak pár percre tud elhallgattatni. Szerencsére, mire végleg elszakadt a cérna pont meg is érkeztünk Barbiékhoz. Vera Lili éppen aludt. "Sebaj, annál nagyobb lesz a meglepetés ha feléberdve meglát a játszószőnyegén" gondoltam magamban. Barbi ugyanis megengedte, hogy használjam Vera szönyegét, és én bizony azonnal ki is próbáltam. Nagyon jó! (Egyébként mondtam már, hogy egy-két hete teljesen profi módon négykézlábra ereszkedem és néha mászó mozdulatot teszek?)

Vera nem aludt sokáig. Miután felkelt az anyukája mellém fektette.

Először anya ismerkedett meg vele:

Aztán én jöttem és beszélgetni kezdtünk:

"Na helló én Lili baba vagyok! Szevasz! Én is Lili baba vagyok, csak én Vera Lili baba:)"


"Megengeded, hogy megkóstoljam a kezedet? A tiéd sokkal nagyobb, mint az enyém... bizonyára finomabb is.:)"


"Köszi, ez nagyon rendes tőled. Az ínyem is nagyon viszket:)"


"Hékás, most miért vetted el?"


"Gyere csak! Súgok valamit!"

"Szóval neked ilyen hiper-szuper játszószőnyeged van? Szólok anyának, hogy én is szeretnék egy ilyet..."

"Megengeded, hogy megsimogassam a kezedet? Nyugi, most nem nyálazom össze"

"Jó haver vagy Vera baba. Ha anyukám megengedi, akkor máskor is meglátogatlak!"

"Ajjaj, ott jönnek az ősök! Szerintem vége a gyereknapnak:("

"Anya, léci maradjunk még egy picit!"

Sajnos nem maradhattam sokáig, mert kettőre - a köv etetés időre - haza kellett érnünk, ráadásul Vera baba is elfáradt egy kicsit, de megígértem nekik, hogy találkozunk még. Remélem, legközelebb én is megmutathatom neki szerény játék birodalmamat.

2 megjegyzés:

Nici írta...

Nagyon aranyosak vagytok törpök! És Lili, hogy a Te anyukád milyen csinos!!!
Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, és gratula anyunak az új designhoz, nagyon szép lett :)

Lili írta...

köszi Nici a bókokat. Irulunk-pirulunk anyával:)))

 

Design By:
SkinCorner