2008. szeptember 20., szombat

Úszásóra képekben

A mai úszásóra úgy kezdődött, hogy amíg anya zuhanyzott, én lepisiltem apa nadrágját:))) Bocs apa, nem volt szándékos:)))

Aztán jött a bemelegítés (Mellettem sárga naciban új haverom Fanni baba. Sajnos Liza baba ma nem vett részt a foglalkozásom és rajtuk kívül még legalább 8-an hiányoztak. Reméljük, hogy Liza baba és a többiek nem betegek!)

Aztán végre bemehettünk a vízbe. Volt három arclocsolás, két fogós merülés, három lebegés, és két elengedős merülés, aztán szabadfoglalkoztunk. A sok hiányzó miatt harminc perc alatt végeztünk a feladatokkal és mehettünk játszani.

Ja, az oktatónéni többször is kölcsönkért anyutól, hogy rajtam mutassa be az adott feladatot. Azért rajtam, mert ma is én voltam a legnyugisabb baba.


Az öltözőben megint megismerkedtem egy babával. Csongor 5 és fél hónapos, és még nálam is aktívabb. Ő a 9. óráján van túl, úgyhogy hamarosan vizsgázni fog. Szerintem tetszem neki:)



Egy kicsit fáztam ma, ezért az oktatónéni azt kérte, hogy otthon hosszabb ideig pancsizzak langyos vízben, úgyhogy az esti fürcsikor jó sokáig harminc fokos vízben lubickoltam. Összevetve minden szupi volt ma is. Az első merülést teljesen egyedül csinálta anya. Annyira nem volt béna... Fura módon, ma ugyanannyiszor merültünk, mint az előző órán, pedig a múlt héten az oktató bácsi azt mondta, hogy a következő órán már háromszor két merülés lesz. Na mindegy.... Egyébként ma már sokkal ügyesebb voltam, alig öklendeztem a merülések után. Persze játék közben sikerült jó sok vizet félrenyelnem, úgyhogy a köhögés nem maradt el:( Valamiért minden órán késztetést érzek arra, hogy a medence vizét megigyam.

Az úszásóra után anya be akart nézni a H&M-be, de otthonhagyta a bankkártyáját, úgyhogy a ruhavásárlást áttettük a jövő hétre.

3 megjegyzés:

Nici írta...

"Szerintem tetszem neki:)" - de édes vagy :)))

A képek ismét nagyon jók, ügyes kislány vagy! :)

Apát meg tessék kímélni azért ;)

Ercsi írta...

Ha minden igaz, a következő órán már víz alatt is tudtok fényképezni! ;)

Lili írta...

Nem, ha minden igaz, hanem TUTI:))) Itt is nagyon köszi a tokot! Anya már küldött privit, meg a saját blogján is kiörömködte magát! Nagyon várjuk már, hogy élesben is kipróbálhassuk a vizitokot:)

 

Design By:
SkinCorner