2008. szeptember 6., szombat

Úszás

Jó volt ez a nap, de beszéljenek róla inkább a képek. Azt pedig, hogy hogyan éreztük magunkat, majd anya elmeséli. Én szuperül, annyit elmondhatok.

Először szokás szerint hoztam a morózus formámat:


A vízben már tudtam, hogy ez bizony jó buli lesz:

Találkoztunk anya egyik topic társával és családjával. Ők már másodszor úsziztak. Új barátosném Liza is tök jól bírta a kiképzést:)




A merülések után kikapcsolódás volt a vízen lebegés. Az oktatónéni szerint ez az a feladat, amit a legjobban utálnak a babák, talán azért mert nincs alattuk semmi csak a tengernyi víz. Én viszont élveztem és tudtam, hogy anya karjában biztonságban vagyok, még akkor is, ha csak a fejemet tartja.



Eve néni készített víz alatti videókat is rólam, ha megkapom természetesen közzéteszem.

Szóval jó dolog az úszizás. Anya azt mondta, hogy ha a bőröm és a fülem is bírni fogja a kiképzést, akkor minden héten pancsizhatunk egyet a hófehér fókában Liza babával:)

1 megjegyzés:

Nici írta...

Nagyon jók a képek! Csini vagy Lilike :)

 

Design By:
SkinCorner