2008. szeptember 15., hétfő

Durci Lili

Ma nagyon felhúztam anyát. Délelőtt együtt játszottunk a játszószőnyegemen, aztán amikor eljött az almaevés ideje olyan hisztit vágtam le, hogy tiszta alma lett a ruhám. A vége az lett, hogy anya rábízott apára. Apa elaltatott engem, anya pedig lezuhanyozott. Mire elkészült én is felébredtem és a rosszkedvem is elmúlt.

Holnap Nimród babával lesz találkozóm. Nimród április elsején született abban a kórházban, ahol én. Egyébként neki is április 11-én kellett volna érkeznie, mint nekem, de végül - mint látható - mindketten hamarabb születtünk, sőt nagy meglepetésre én még őt is megelőztem. Sajnos holnap is meglehetősen rossz idő lesz, de ez nem veheti el a jókedvünket. Kíváncsian várjuk anyával a talit.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner