2008. szeptember 18., csütörtök

Az almaszósz, az almaszósz

Jelentem, immár harmadik napja nemcsak az alma levét kapom tízórai után, hanem a pépjét is. Mivel már egy hónapja eszem az alma levét, és bőven túlvagyunk a doktornéni által meghatározott 50 milin, így tegnapelőtt 4 kiskanállal kezdtük a "pépevős" bevetést, amit tegnap 5-re tornáztunk fel, és ma már hat kiskanállal lapátoltam be. Ettem volna többet is, de csak fokozatosan lehet emelni az adagot.

Anya nagyon örül, hogy végre nem csak az alma levét kapom, hiszen így nem kell átszűrnie a lereszelt almát, tehát hamarabb elkészül a hamival, ráadásul a pép nem folyik, mint a lé, így sokkal szebben tudom enni kiskanállal. Ráadásul amióta pépet eszem, azóta még egy előkét sem sikerült leennem, szóval mindenki very happy.

Már csak azt nem tudjuk, hogy mikor vezethetünk be másik gyümölcsöt. Mondjuk megkóstolnám újra az őszibarackot, de anyának fogalma sincs róla, hogy adhat-e már az alma mellé... Remélem, nem felejti el megkérdezni jövőhéten a doktornénitől!

Más:
Régen tettem már közzé magamról félaktot, úgyhogy most már itt az ideje:)

Igen ez én vagyok:

Egyik kedvenc játékommal:)

Mindkét kedvenc játékommal:)

Add csak ide azt!!

1 megjegyzés:

Nici írta...

Gratulálok az almaevéshez :) Nagyon szuper kis játékaid vannak, és milyen finomak lehetnek :)

 

Design By:
SkinCorner