2008. szeptember 16., kedd

Rini - Lili találkozó

Imádom Rinit! Nagyon jó fej !!! Kettő után érkezett meg az anyukájával. Miután anyáink bemutattak minket egymásnak, mindketten lefeküdtünk a játszószőnyegre. Rini eleinte kicsit meg volt szeppenve, ami nem is csoda, nagyon új volt neki a környezet. Az első közeledésemet nem is díjazta igazán, de amikor már kicsit "bemelegedett" engedte, hogy a magam módján közeledjek hozzá.

Az ismerkedés első pillanatai:

Lili: "Anya most már közelebb mehetek hozzá?"

Anya: "Igen kislányom, de csak óvatosan!"

Lili: "OK, akkor most elindulok. 2 perc múlva ott vagyok:)"

Lili: "Megérkeztem! Rini neked itt mi van?"

Rini: "Nem tudom, de jó lenne, ha nem nyomkodnád!

Lili: "Te tudod, hogy miért nevet mindenki rajtunk?"

Rini: "Fogalmam sincs, de békén hagynád végre a lábamat?"

Lili: "Na jó, akkor én most elmegyek!"

Rini "Gyere vissza Lili! Én nem nevetlek ki és szívesen játszom veled!"

Lili: "Hát jó! Megengeded, hogy megsimogassam a fejed?"

Rini: "igen,de csak óvatosan! Majd anya segít!"

Lili: "Meg is vizsgálhatlak?"

Rini: "Na azt már nem!"

Lili: "Na most araszolok tovább"

Rini: "Jó ötlet Lili. Már úgyis nagyon elfáradtam!"

Lili: "Figya! Én most bekapom a kezedet Jó?"

Rini: "Na jó!"

Lili: "Leszünk barátok?"

Rini: "Hát persze Lili"

Sajnos én eléggé kiütöttem magam, úgyhogy négy óra felé elaludtam, de szerencsére mikor felébredtem, még itt volt Rini. Éppen uzsonnázni készült, közben el is aludt. Én is uzsiztam egyet, mire befejeztem felébredt. Elbúcsúztunk egymástól, aztán anyukájával hazamentek. Remélem, még találkozunk!

2 megjegyzés:

Nici írta...

Édesek vagytok csöppek :)

Ercsi írta...

Nagyon jó a párbeszéd! Lili nagyon barátkozós baba vagy! Maradj is mindig ilyen! ;)

 

Design By:
SkinCorner