2014. november 28., péntek

Szülői értekezlet

Szülői értekezlet volt hétfőn az iskolában. Joli néni elmondta, hogy mennyire ügyesek vagyunk, milyen sokat fejlődtünk. Természetesen szóba került Krisztián, akit Joli néni csak kis vadócnak hív. Joli néni azt kérte a szülőktől, hogy legyenek türelmesek, nem tudhatjuk, hogy milyen körülmények közül jön az a kis fiú. Anya nem bírta szó nélkül, megkérdezte, hogy és mi lesz a mi gyerekeinkkel. Meddig kell türemesen néznünk, hogy nap mint nap bánt minket? Joli néni azt mondta anyának, hogy engem pont nem kell félteni, mert mindig én vagyok az aki odamegy Krisztiánhoz, amikor dühöngeni kezd, hogy megnyugtassam. És hogy én milyen szóvívű vagyok bla, bla, bla. Szerintem ez még nem ok arra, hogy megverjen. Bence anyukája azt mondta, hogy kerüljem el Krisztiánt, de mit tegyek, ha ennyi jó szándék van bennem és mindenkinek segíteni akarok. Mindamellett, hogy gonosznak tartom Krisztiánt, sajnálom is, ezért szoktam odamenni hozzá. Joli néni azt mondta, hogy nehogy kineveljék belőlem ezt. Én még nem vagyok megfertőzve, tényleg mindenkinek segíteni akarok.
Ezt a problémát tehát nem oldottuk meg. Gondolom, majd akkor tesznek valamit, ha valami nagy baj történik, addig pedig mindenki türelmesen hallgat. Elnézzük, hogy köpköd, hogy 7 évesen olyanokat mond, hogy megöllek, hogy veri a lányokat, visszabeszél a tanár néniknek ésatöbbi, ésatöbbi...

A szülői második részében Kati néni ismertette az év hátralévő programjait. Karácsony közeledtével elég sok esemény lesz a suliban. Kíváncsian várjuk. Lesz vásár is, ahova kell beküldeni apróságokat, amit el tudunk adni. Kati néni kérte a szülőket, hogy ha tudnak, küldjenek be játékokat, meg labdát, mert a labda fogyó eszköz... Rendszeresen lenyúlják a nagyok.
Végül a szülők megnézhették a dolgozatainkat. Nekem az olvasás sikerült a leggyengébben. Jó volt, hogy anya láthatta, miket rontottam el.
A szülői után anya még egy csomót beszélgetett Bence, Samu és Virág anyukájával. Samu anyukája nem igazán kedveli Kati nénit. Szerinte túlságosan részlehajló pár gyerekkel. Ebben lehet némi igazság, de anya kedveli a tanár nénimet és nem bánja, hogy én nem tartozom a protekciósok közé. Szeretné, ha a tudásommal tűnnék ki inkább. Bence anyukája egyébként tanárnő az iskolánkban, mondta, hogy néhány dologgal ő sem ért egyet, de nem szeretne beleszólni, nem akar rossz viszonyt kialakítani Kati nénivel.
Mindegy is. A lényeg, hogy én szeretek iskolába járni. Összességében jól tanulok. Meggyőződésünk, hogy benne vagyok az első 14-ben.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner