2014. november 23., vasárnap

"súlyos" problémák

Lehet ez a poszt egyeseknél kiveri a biztosítékot, de különösebben nem érdekel bennünket. Anya már egy jó ideje figyeli az alkatomat, tekintettel arra, hogy azok a ruhák, amik az én korosztályomnak valók hosszra ugyan rendben vannak, de a pocakomon nem lehet begombolni őket. Szóval vagy nagyon vékony gyerekekre van minden méretezve, vagy én kezdtem el gőzerővel hízni. Senki nem mondta még, hogy kövér vagyok, meg ilyenek, de azért az egyértelműen látszik, hogy jóval "teltebb" vagyok az ex-ovis, illetve iskolás társaimnál. Anya miután tapasztalta, hogy egy 134-es nadrágot nem tudott begombolni rajtam, megnézte a http://www.retter.hu/teszt.html weboldalon a BMI indexemet és kb úgy maradt a szája, amikor meglátta, hogy 95%-al egyértelműen a túlsúlyos kategóriába tartozom. Ehhez a magassághoz (120 cm) kb 23 kg lenne normális, én pedig 29 kg vagyok...

A suliban mindennap van tornaóra és mindenki elhiheti, hogy nem egy sarokban ülő gyerek vagyok, sajnos nekem ilyen az alkatom, ez ellen nem tehetünk semmit, azonban megfelelő táplálkozással és még több mozgással kordában tudjuk tartani a súlygyarapodást. Száműztük a cukros üdítőket, a nasikat, kekszeket, édességeket. A suliba már csak vizet viszek, és gyümölcsöt, meg zöldséget, vagy néha rozs kenyérből készített szendvicset. Természetesen nem szabad fogynom, a cél csakis az, hogy megállítsuk a súlygyarapodást. Anya olvasta valahol, hogy a 7 éves korosztálynál figyelhető meg a leginkább hirtelen súlygyarapodás, én még nem vagyok annyi, úgyhogy nagyon résen kell lennünk...

Ami engem illet, már én is unom a pocakomat. Egy csomó olyan dolog van, amit az iskolás társaim könnyedén meg tudnak csinálni torna órán én meg nem és ez rettentően bosszant és elszomorít. Úgyhogy egyáltalán nem reklamáltam, amikor anya az uzsizs dobozomba répát kezdett el csomagolni nápolyi helyett. Bár néha azért elcsábulok. Volt rá példa, hogy amikor anya itthon kibontotta a répás dobozomat, egy félig megrágott nápolyit talált benne. Amikor megkérdezte, hogy hogyan került bele, mondtam, hogy elcseréltem a répámat, de csak egy fél nápolyit ettem :D

Közelednek az ünnepek, hamarosan jön a mikulás. Én már megírtam (rajzoltam) neki a levelet. Csoki helyett egy szemüveget, egy mandarint, egy epres könyvet és két mogyorót kértem...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner