2014. november 7., péntek

Inzultálás

A héten kétszer jöttem ki sírva az iskolából, mert az egyik kis fiú (aki ráadásul másodszor járja az első osztályt) állandóan bánt. Megdob labdával, kicsavarja a kezemet, ütöget. Nem tudom, hogy mit tegyek. Szóltam apának, aki szólt anyának, hogy intézkedjen, mert ha ő intézkedik, akkor annak nagyon rossz vége lesz. Apa nagyon ideges a kisfiú miatt és anya is. Pénteken már az egyik szülő is szólt anyának, hogy valamit tegyen, mert a kisfiú nagyon rám szállt. (Nem csak engem bánt, hanem másokat is, de mivel én nem vagyok verekedős és az iskolában meglehetősen csendes vagyok, így én könnyű célpont vagyok neki.)
Már tervezem, hogy jól megverem, de hát mégis idősebb nálam, meg hát anyáék nem akarják, hogy verekedjek, mert szerintük nem ez a megoldás, ha problémánk van. Erőszakra nem szabad erőszakkal válaszolni.
A kiránduláson szóba került ez a kis fiú (Krisztián), de a tanító néni is teljesen tanácstalan, nem igazán tudja, hogy hogyan oldja meg ezt a helyzetet. November végén lesz szülői értekezlet, anya szóba fogja hozni ezt a témát, ha addig nem oldódik meg.
Nem értem, hogy engem miért szúrnak ki mindig a verekedős fiúk... Az oviban Jeremivel gyűlt meg mindig a bajom, most meg Krisztiánnal. Hát már sose lesz ennek vége?

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner