2014. november 20., csütörtök

Nyilt nap 2

A mai napon matek órára kísérhetett el anya. Ezen az órán is legalább annyit jelentkeztem, mint tegnap az olvasáson, azonban most nem jutott nekem annyi szerep. Kicsit el is szontyolódtam az óra közepén, amiért sokáig nem szólítottak fel, és egy időre abba is hagytam a jelentkezést, rezignáltan csináltam a feladatokat. Aztán végre én is kaptam szót és utána ismét beszálltam:). Az óra végén ma is megjegyezte Kati néni, hogy ügyes voltam és sokat jelentkeztem.
Anya kicsit beszélgetett vele, mielőtt elment. Kíváncsi volt, hogy hol tartok a többiekhez képest, mire Kati néni azt mondta, hogy borzasztóan sokat fejlődtem, nagyon aktív vagyok mindig, úgyhogy nagyon szépen haladok. Meglátjuk mire lesz ez elég. Anya most már mindenképpen szeretné, ha járhatnék angolra, de ahhoz az első 14-ben kell lennem. Emiatt kell annyit gyakorolnom otthon is.

Délután vidáman hívtam fel anyát, ugyanis kedden matekból dolgozatot írtunk éééééés 100%-os lett. Anya legalább annyira boldog volt mint én. A jó eredmények rendkívül motiválnak, kezdem elhinni, hogy én is olyan okos vagyok, mint a többiek:).

Megkaptuk a negyedéves szöveges értékelést is, gyakorlatilag ugyanaz szerepelt benne, mint az előző értékelésben, csak egy kicsit részletesebben. Szóval van ok az örömre! :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner