2014. november 19., szerda

Nyilt nap 1

A mai napon rendhagyó olvasás óra volt, ugyanis a szülők is bent lehettek és megnézhették, hogyan zajlik nálunk egy óra, milyen fegyelmezettek vagyunk, hol tartunk stb... Engem anya kísért el, természetesen és vigyorgó arccal dícsért meg az óra után. A dícséret azért járt, mert az órán végig nagyon aktív voltam, rengeteget jelentkeztem és jól is válaszoltam, amikor Kati néni felszólított. Többször jutottam szóhoz, és bár nem az olvasás az erősségem, ügyesen megoldottam a feladatokat. Amúgya az egész osztály nagyon ügyes volt... Anya azt mondta, hogy nagyon-nagyon büszke rám és rögtön felhívta apát, neki is elújságolta, milyen remekül teljesítek olvasásból. Múlt héten amúgy írtunk egy olvasás dolgozatot, ami 88%-os lett és írásból is meg kellett mutatnunk a tudásunkat, az a dolgozat 95% lett. Eléggé el voltam keseredve, mert már nagyon vágyok egy 100%-os dolgozatra. Remélem, hamarosan összejön.
Anya azt mondta, hogy örül, hogy a 100%-ra hajtok, de elégedett lehetek ezekkel az eredményekkel is. (Azt is hozzátette, hogy ő a fenekét a földhöz verné, ha az angol vizsgája 88%-os lenne:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner