2014. június 1., vasárnap

Készülünk, készülünk....

Ma egész nap a szobámat rendezgette anya. Volt munka bőven. Az összes játékomat kipakolta, szortírozta, letörölgette, majd visszapakolta. Mivel pikk-pakk és itt a szeptember, ráadásul már most rengeteget alkotok, rajzolgatok, úgy gondolta, hogy ideje kialakítani a szobámban, egy sarkot, ahol kedvemre kreatívkodhatok, és ha elkezdődik az iskola, tanulhatok. Szerettem volna egy fiókos íróasztalt, de egyenlőre be kell érnem a régi számítógépes asztalunkkal. Nem volt ellenemre, hogy berakjuk a szobámba, mivel kaptam mellé egy komódot, aminek 5 fiókja is van és amibe bőven el fognak férni a tanszereim. Annyira örültem az asztalnak, hogy azóta mindenkinek elmesélem, sőt anya telefonjával csináltam fényképet is róla és mindenkinek megmutatom a tanulóhelyemet :).

Az asztalt szépen be is rendeztük. Kihegyeztük az összes ceruzámat, különválogattuk a zsírkrétákat, filctollakat, tollakat. Kaptam színes papírokat, irattartót és egy parafatáblát, amire a remekműveimet fogjuk kitűzni. Felőlem, akár már holnap kezdődhetne az iskola:)


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner