2014. június 13., péntek

Búcsú az ovimtól

Rezignáltan vettem tudomásul, hogy utoljára léptem ma át az ovim kapuját. Úgy mentem és úgy jöttem haza, ahogy máskor is. Anya és apa meghatódtak, ők nyilván tudják, hogy mi vár rám a jövőben, bennem azonban még ez nem tudatosult. Most annak örülök, hogy nyár van, végre nem kell reggelente olyan korán kelnem, nem kell anyával veszekednem, hogy mit veszek fel és nem kell folyamatosan azt hallgatnom, hogy mikor indulunk már...
Két és fél hónap lazulás, játék, fürdőzés, napozás vár rám. Július végéig itthon leszek, meg majd talán nagyiékhoz is átnézek néha, aztán keriékkel egy hetet Balcsin fogok tölteni, utána pedig anyáékkal egy hétre Horvátországba utazunk. Lesz egy szülinapi buli is a szünetben, amire hivatalos vagyok én is július közepén. Az ikrek és Déneske fogják ünnepelni a hetedik szülinapjukat. A bulit a vasúttörténeti parkban fogják tartani. Röviden így fog telni a nyaram, de természetesen majd minden fontos eseményről be fogok itt számolni :)

Amúgy nagyon ötletes ajándékokat vittünk búcsúzóul Évi néninek, Juci néninek és Rózsika néninek. Nem akartunk virágot venni, mert szerintünk majdnem mindenkitől azt kapnak, így anya a Müllerben hosszas nézelődés után egy ezüst vázát, egy köszönöm kendőt, és egy merci bonbont vett mindenkinek. Az ajándékokat köszönöm tasakba raktuk én pedig szépen ráírtam az összesre a nevemet :). Reggel én adtam át őket Juci néninek és Rózsika néninek, miközben anya megköszönte nekik a törődést és a három évnyi gondoskodást. Évi néni akkor még nem volt bent, úgyhogy neki nap közben adtam át az ajándékot. Apa mikor értem jött, kérte, hogy nézzek még utoljára jól körül, és búcsúzzak el mindentől. Kiürítettük a szekrényemet, összeszedtük minden cuccomat; fogkefémet, poharamat, hajkefémet, ágynemümet, váltócipőmet és hazajöttünk. Nem tudom, ki fogja megkapni a szekrényemet, de remélem, ő is úgy fog vigyázni rá, ahogy én is tettem három éven keresztül. Azért kicsit szomorú vagyok, hiszen nem tudom mikor fogom legközelebb látni legjobb barátnőmet, Biust és a többi ovis barátomat, akik másik iskolába mennek, de izgatottam várom az iskolát és biztos vagyok benne, hogy találok majd új barátokat. Másik legjobb barátnőmtől Fannitól meg csak egy osztály fog elválasztani, vele a szünetben biztosan sokat fogok találkozni.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner