2014. június 9., hétfő

Pünkösdi hétvége

Tartalmas pünkösdi hétvégém volt ismét. Szombaton autó nézőben voltunk apával és papával. Le akarjuk cserélni anya kocsiját egy nagyobb családi darabra, amivel kényelmesen el tudunk majd utazni Horvátországba augusztusban. A kocsi, amit apa kinézett hatalmas a kis citroenünkhöz képest, amit anyáék csak buboréknak, meg zajos tücsöknek hívnak. Este átjött Mesi és nálunk aludt. (Eddig tartott anya haragja...)
Vasárnap Bence és Miki haverommal strandon voltunk Szigetszentmiklóson. Úgy volt, hogy kalandparkba megyünk, de annyira meleg hétvégét jósoltak, hogy inkább a strandot választottuk. Mesit is hívtuk, de nem engedte el az anyukája, pedig nagyon akart jönni. Sírt szegény, amikor reggel hazavittük. A strandon nagyon jól éreztük magunkat. Engem szinte lehetetlen volt kitessékelni a vízből, gyakoroltam az úszást. Egyre jobban megy, de azért még van mit fejlődnöm :).
Három után indultunk haza, én jól elaludtam a kocsiban és miután hazaértünk, bementem a nappaliba és folytattam az alvást. Anyáék is rettentően elfáradtak, ők is lepihentek kicsit. Este a gyáli utcabálba mentünk, ahol már vártak ránk Bencéék. Bence nagypapája kapott oklevelet a polgármester bácsitól. Amíg az ősök beszélgettek, addig én a fiúkkal játszottam. Az egyik ovis társam is kint volt, ő is csatlakozott hozzánk. Az utcabál után még átmentünk Bencéékhez és este 11-ig ott voltunk. Én vetettem véget a bulinak, amikor már nagyon álmos voltam, kértem anyát, hogy menjünk haza. Rögtön el is aludtam, ahogy hazaértünk.

Hétfőn keriék jöttek át hozzánk. Nagyon meleg volt, úgyhogy apa egy tejesládába engedett nekünk vizet abban pancsoltunk Virággal. Végül felállítottuk a medencét és elkezdtük feltölteni vízzel. Miközben töltöttük, Virággal bementünk pancsolni. Átjött a szomszéd kislány, Klaudia is egy kis fürdőzésre. Anya és kerianyú megállapították, hogy nem is vagyok olyan rossz gyerek. Klau túltesz még rajtam is. Folyamatosan kiabált, ugrált jobbra-balra, jó, hogy nem ütötte ki a medence oldalát. Keriék hatig maradtak és megbeszéltük, hogy jövő héten vasárnap átjönnek fürödni, ha jó idő lesz.
Nagyvonalakban így telt a hétvégém. Anyáék holnap már dolgoznak, de én még egy napot itthon leszek. Amúgy még három napot kell mennem, utána befejezem az ovit. Végre!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner