2013. augusztus 31., szombat

Nagybevásárlás

Napok óta vártam ezt a napot, mert anya megígérte, hogy még az ovi kezdete előtt felújítja a ruhatáramat. Szóval ma nagybevásároltunk, de előtte még kiürítettük a szekrényemből a kinőtt cuccokat. Ez a szekrénykiürítős játék sem volt egyszerű, mert konkrétan mindent fel kellett próbálnom. Három kupacba gyűjtöttük a cuccokat, jók, szemetek és elajándékozásra várók. Az elajándékozósokat anya egyik rokonának kislánya szokta megkapni. Nem vagyok irigy, mindig szívesen válok meg a régi cuccoktól, főleg miután tudom, hogy cserébe tök újakat kapok :)

Miután rendberaktuk a szekrényemet és feltártuk, hogy mire lesz szükségem, anyával és apával elmentünk a H&M-be. Ez a kedvenc üzletem, máshol nem is nagyon szoktam vásárolni. Rengeteg cuccot kiválasztottunk, majd szépen fel is próbáltam őket, mert sajnos volt már rá példa, hogy egy-egy ruhát próba nélkül vettünk meg, aztán jól vissza kellett vinni, mert kicsinek bizonyult... Bár 110 centi vagyok a 110-es ruhák már nem igazán jók rám, de azon anya is meglepődött, hogy nemhogy a 116-os, de a 122-es ruhák is, (főleg a nadrágok) szűkek rám. Emiatt 128-as nadrágot kellett venni, ami ugyan iszonyú hosszú, de legalább be tudom gombolni a derekamon... A 110 centimhez 22,8 kg vagyok, ez azért nem olyan sok. Anya szerint el vannak számozva ezek a ruhák. Na mindegy, a lényeg, hogy egy rakat új cuccot kaptam köztük 5 leggingst, három nadrágot, négy trikót, két gyönyörű ruhát, egy tunikát, egy hosszú ujjú cicás pólót és egy rózsaszín kardigánt. Amúgy ma akció volt a H&M gyerekruha osztályán. Azok akik rendelkeztek valami kuponnal 20% kedvezményt kaptak. Mi persze nem rendelkeztünk, és hiába szaladt ki apa, hogy megvegye azt a magazint, ami tartalmazza a kupont, már sehol a környéken nem lehetett kapni. A facebookon is lehetett volna regelni, de anya meg jól otthon hagyta a telefonját, így felkészültünk arra, hogy egy vagon pénzt fogunk az üzletben hagyni, viszont az eladó néni, nagyon aranyos volt, mert mégis megadta a 20% kedvezményt, így 7000 Ft-ot spóroltunk. Na ezért is szeretek a H&M-be járni, mert ott ilyen kedvesek az eladók :) A H&M után benéztünk még a deichmannba. Onnan két cipővel sétáltam ki. Mindkettőt én választottam. Az egyiktől egy világítós hercegnős sportcipőtől, anya rosszul van, annyira csicsás, de nekem tetszik és kész, és én fogom hordani és nem ő...

Néhány az új kollekciómból:

Ez a naci a kedvencem, mindenhol szűk :)


Ebből vettünk feketét is fehér pöttyökkel:


Még egy naci, kicsit melegebb (ehhez vettünk kardigánt is, hasonlót, mint ami a képen van, csak rózsaszínben:)



Egyes számú ruci (fényképezésre, meg olyan alkalmakra, amikor szép ruhába kell menni, de nem ünneplőbe...). Boleróval tökéletes lesz :)


kettes számú hello kittys a macskanadrágokhoz:


fehérnemű, ebből vettünk még egy csomagot hasonló mintával:



Amúgy próbáltam rávenni anyát, hogy vegyen magának is valamit, de nem sikerült. Nézegette a ruhákat és a cipőket is, de végül mindenhonnan üres kézzel távozott, ill az én ruháimmal teli szatyrokkal :) Pedig egy csomó cuccot mutattam neki... A deichmannból a praktikerbe mentünk bojlert venni a fenti fürdőszobába, mert elromlott, aztán hazasiettünk.

Komolyan várom már az ovit, de valszeg hétfőn még nem mehetek, ugyanis apa elfelejtett a doktornénitől "egészséges vagyok, közösségbe mehetek" igazolást kérni... Holnap még meginterjúvoljuk Mesi anyukáját, hogy nekik van-e igazolásuk, ill ők szoktak-e ilyenkor vinni. Ha nekik sincs és Mesi mégis megy, akkor én sem maradok itthon...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner