2013. augusztus 10., szombat

Készülődés

Tegnap hazajöttem nagyiéktól, de csak két napra, hogy a hétvégét anyáékkal töltsem. Réka és Andris délután átjöttek, megbeszélni az utazás részleteit. Abban maradtunk, hogy jövő héten szombaton este átjönnek, innen indulunk hajnali 1 óra körül Trogirba.

Ma anyával és apával ellátogattunk a Köki terminálba fürdőrucit venni anyának és nekem. Sajnos nekem végül nem vettünk fürdőruhát csak anyának. Egyet felpróbáltam ugyan, de kicsinek bizonyult az 5-6 éves korosztályra való. Bár ez nem meglepő mostmár szinte csak 122-es ruhákat veszünk. Amúgy anya azt mondta, hogy látta azt a fürdőrucit a Corvin Plazaban is egy számmal nagyobb méretben, hétfőn beszalad érte és megveszi nekem. Azért kaptam egy két cuccot természetesen, hiszen olyan nincs, hogy üres kézzel jöjjek ki egy boltból :D

Most keriéket várjuk, mert úgy volt, hogy délután grillezünk a kertben, de sajnos mára nagyon lehült az idő, ami nem is baj a két hetes hőség után, viszont nagyon fúj a szél, úgyhogy a sütést megtartjuk, csak nem a kertben, hanem a sütőben :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner