2013. augusztus 4., vasárnap

Iker szülinap

Rendkívül boldog vagyok, mert végre engem is meghívtak egy szülinapi zsúrra :) Két ovis társamnak, Bencének és Botinak ünnepeltük a szülinapját tegnap, akik egyébiránt ikrek. A zsúrt a házukban tartották. Gyönyörű volt az idő, így amíg mi játszottunk, a szülők bográcsoztak, ettek, ittak beszélgettek. Mi egy tál somlói galuskával járultunk hozzá a bulihoz, amit közösen készítettünk anyával és apával. Amúgy rajtunk kívül Téniáék, Emeséék és Déneske volt még ott az anyukájával. Nagyon jól éreztük magunkat, késő estig maradtunk. Egyébként én és Mesi az elején még össze voltunk veszve, ugyanis pár hete nagyon megbántottam őt, mert nálunk akart aludni, én viszont nem engedtem meg neki. Az anyukája mondta, hogy át se akart menni az ikrekhez, mert tudta, hogy én ott leszek. Végül csak eljött és kb fél óra múlva kézenfogva mentünk anyához, meg az ő anyukájához, hogy kibékültünk. Este aztán megint összekaptunk, mert nem akartam elcserélni a jojómat, amit az ikrektől kaptam. Remélem, azért nem haragszik nagyon rám.






Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner