2012. július 23., hétfő

Katiéknál

Végül csak találtunk valakit, illetve Netti és Réka személyében valakiket, akik hajlandóak pesztrálni a mai napon, bár megint nem úgy alakultak a dolgok, ahogy én azt elképzeltem.
Tegnap apa megígérte, hogy ha segítek a rendrakásban, akkor megkérdezi Katit, hogy náluk aludhatok-e. Úgy gondolom kivettem a részem, sőt délután még aludtam is, de amikor felébredtem és megkérdeztem, hogy mikor indulunk, anya azt mondta, hogy nem mehetek át. Jó nagy balhét csaptam, aminek az lett a vége, hogy még a sarokba is beállítottak, pedig apa megígérte, hogy átmehetek.

Ekkora igazságtalanságot!!!

Nah mindegy. Ma anya átvitt Katiékhoz. Délután apa jött értem, de anya is hazajött korábban a munkahelyéről.  Holnaptól megint mamával leszek. Már nincs sok hátra a nyaralásig, utána meg jön az ovi. Annyira nem várom...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner