2012. július 13., péntek

Nagyon hosszú nap

Ma reggel anya elvitt nagyiékhoz, ahol már ott voltak Nóri szülei. Nem akaródzott maradni, de nem volt más választásom, anyának dolgoznia kellett. Délután apával együtt jöttek értem, pont aludtam, amikor megérkeztek. Nem volt túl jó kedvem, amikor felébredtem, nem aludtam túl sokat.
Pont amikor indulni akartunk nagyiéktól, megérkeztek Pitykéék. Mivel még sose találkoztam Matyival, apa unokatestvérének kisfiával, így maradtunk még egy picit. Matyiéktól csomó ajándékot kaptam. A kedvencem egy kreatív hecergnős könyv, amiben különböző mesék mellett kifestő is van, meg matricák. Nagyon örültem neki. Nagyiéktól nem haza mentünk, hanem vásárolni. Muszáj volt egy-két dolgot beszereznünk az esküvő előtt. Betértünk pár cipőboltba is, de egyik cipő sem nyerte el a tetszésemet, úgyhogy jelen pillanatban fogalmunk sincs, hogy mit fogok felvenni holnap...
Miután hazaértünk meglepődve tapasztaltam, hogy végül nem csak a sárga ruhát hozta el apa a kölcsönzőből, hanem az ekrüt is. Mindkettőt felpróbáltam újra. Őszintén szólva egyik szebb, mint a másik és mindkettő gyönyörűen áll rajtam még mindig:) Végül kompromisszumot kötöttünk anyával. Úgy lesz, hogy az esküvőn az ekrü ruha lesz rajtam, a lagziban pedig a sárga. 

Apa mesélte, hogy a kölcsönzős néni nagyon meglepődött, amikor apa megkérdezte, hogy az ekrü ruha bent van-e még, mert azt is kibérelnénk. Anyát is felhívták, hogy erősítse meg a rendelést:)
Anya is három ruhát vett az eseményre, hogy legyen miből választania, miért ne lehetne nekem kettő:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner